Hemmakväll väljer Nivide som samarbetspartner för digital annonsering inom B2B & B2C

Vi är glada att kunna berätta att vi har fått förtroendet att hantera Hemmakvälls annonsering i Google Ads samt en del av annonseringen i sociala medier; Facebook, Instagram, LinkedIn och TikTok.

Om Hemmakväll AB

Hemmakväll är en nöjesbutikskedja som sedan 2008 är rikstäckande, med egenägda butiker och franchisebutiker från Luleå till Ystad. Kedjan består av totalt ca 70 butiker och huvudkontor och centrallager ligger i Landskrona.

Om uppdraget

Nivide kommer att sköta annonsering för Hemmakväll på Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok och Google Ads mot såväl privat- som företagskunder.

I uppdraget ingår strategiskt arbete, kampanjplanering, uppsättning och optimering av kampanjer samt rapportsammanställningar på löpande basis.

Så säger kunden

”Vi har fått ett mycket bra intryck av Nivide som arbetar på ett engagerat och strukturerat sätt. Det finns en tydlig filosofi kring hur man arbetar för att skapa förutsättningar för framgångsrika kampanjer och ett etablerat arbetssätt som vi känner oss mycket bekväma med.”

Kathleen Daa, Marknadsansvarig Hemmakväll AB

Tips och inspiration

Checklista för Google Ads

Ta del av vår checklista för Google Ads och hämta en utskriftsvänlig version i PDF-format.