För dig som vill utveckla företagets SEO-arbete på regelbunden basis
Vi vet att SEO-arbetet lätt kan bli slentrianmässigt och att det blir enskilda insatser här och där, exempelvis i samband med att man tar fram en ny webbplats. Vi finns till för dig som vill få mer kontinuitet i arbetet utan att din marknadsavdelning behöver belastas med hela arbetet som det innebär.
Bevakning av aktuella positioner
Vi hjälper dig få koll över att SEO-arbetet ger resultat genom att kontinuerligt bevaka era positioner på viktiga sökord.
Konkreta rekommendationer
Varje månad får din marknadsavdelning konkreta förslag på hur ni kan öka er ranking utan att det tar för mycket av er tid.
Hjälp med genomförandet
Vi går in och hjälper er att genomföra förbättringsförslagen för att frigöra tid från er marknadsavdelning.
Tekniska SEO-audits
Vi gör regelbundet tekniska audits för att försäkra oss om att inga tekniska problem uppstår på er webbplats som hindrar SEO.
Kort om oss
Jag som startade Nivide heter Johan Åberg och har över 18-års erfarenhet av digital marknadsföring. Sedan 2014 driver jag Nivide AB och tillsammans med mina medarbetare avlastar vi marknadsavdelningar som villl nå ut effektivt till sina målgrupper utan att behöva sköta alla detaljer på egen hand.
Varför ska du välja oss?
Vi har lång erfarenhet av att hjälpa företag att nå fler kunder i de digitala kanalerna som exempelvis Google Ads.
Vår specialistkompetens finns främst inom de digitala annonsverktygen; Google Ads, LinkedIn Campaign Manager och Meta Ads Manager. Vi har under åren även utbildat en mängd olika sälj- och marknadsavdelningar i social selling.
Exempel på företag som vi har hjälpt under åren är bland annat Wihlborgs Fastigheter, Schneider Electric, Viskan, Econans, Atea, Skanska, Sydsvenska Handelskammaren, Veteranpoolen, Hemmakväll och många fler.
Vi har även hjälpt en mängd offentliga verksamheter som exempelvis Region Skåne, Västerås kommun, Växjö kommun, Lerums kommun och Höörs kommun.
Vi har erfarenhet av såväl lokala-, nationella- och globala kampanjer för B2B-företag.
“Vi är mycket nöjda med samarbetet hittills och har fått många konkreta åtgärdsförslag kring hur vi kan utveckla vår digitala annonsering, sökmotoroptimering och konverteringsspårning som vi nu successivt håller på att implementera."
Karin Högman, Growth Marketing Manager på Veteranpoolen
Tips och inspiration
De vanligaste misstagen i google ads
Läs om de vanligaste misstagen som marknadsavdelningar gör i Google Ads så att du kan undvika dem.