Vi möter många företag som delar ett antal gemensamma utmaningar vad gäller deras annonsering på LinkedIn.
Exempel på sådana utmaningar kan vara att man har svårt att se vilket resultat som annonserna bidrar med, mätningen är bristande, annonseringen är dyr utan att generera konverteringar och man är osäker på om kampanjerna når rätt målgrupper.
Därför har vi nu tagit fram ett kostnadsfritt material där vi bjuder på 10 konkreta tips för hur din marknadsavdelning kan skapa ännu bättre kampanjer.
Om ni följer de här tipsen så kommer ni att förbättra resultatet av er annonsering markant. Ni kommer skapa möjlighet att skräddarsy budskapet för specifika målgrupper, få en tydligare bild av vilket resultat som annonseringen bidrar med och ni kommer att kunna försäkra er om att annonserna visas för just de målgrupper som ni vill nå.
Ta del av materialet här nedan.
Lycka till!
/Teamet på Nivide
10 konkreta tips för bättre kampanjer på linkedin
I den här guiden bjuder vi med oss av tio tips som kommer att hjälpa dig att undvika vanliga misstag och skapa ännu bättre kampanjer med LinkedIn Campaign Manager.