Ny guide: 10 konkreta tips för bättre kampanjer på LinkedIn

Vi möter många företag som delar ett antal gemensamma utmaningar vad gäller deras annonsering på LinkedIn. 

Exempel på sådana utmaningar kan vara att man har svårt att se vilket resultat som annonserna bidrar med, mätningen är bristande, annonseringen är dyr utan att generera konverteringar och man är osäker på om kampanjerna når rätt målgrupper. 

Därför har vi nu tagit fram ett kostnadsfritt material där vi bjuder på 10 konkreta tips för hur din marknadsavdelning kan skapa ännu bättre kampanjer. 

Om ni följer de här tipsen så kommer ni att förbättra resultatet av er annonsering markant. Ni kommer skapa möjlighet att skräddarsy budskapet för specifika målgrupper, få en tydligare bild av vilket resultat som annonseringen bidrar med och ni kommer att kunna försäkra er om att annonserna visas för just de målgrupper som ni vill nå. 

Ta del av materialet här nedan. 

Lycka till! 

/Teamet på Nivide

10 konkreta tips för bättre kampanjer på linkedin

I den här guiden bjuder vi med oss av tio tips som kommer att hjälpa dig att undvika vanliga misstag och skapa ännu bättre kampanjer med LinkedIn Campaign Manager.

vanliga misstag vid annonsering på facebook och instagram

Undvik de vanligaste misstagen när du annonserar på Meta.

Publicerat av:

Bild av Johan Åberg

Johan Åberg

Jag är VD och strateg på Nivide och här på bloggen ger jag tips och inspiration kring digital marknadsföring. Du kan även lyssna på mig i podden Digital kommunikation med Johan Åberg.

De vanligaste misstagen vid annonsering i Google och sociala medier

Hämta vårt kostnadsfria material som synliggör de vanligaste misstagen på Meta, LinkedIn och Google Ads.

Sök

Anmäl ditt intresse

Fyll i formuläret så hör vi av oss när det finns nya datum tillgängliga.

Vi använder endast din information för att kontakta dig.

Om Nivide

Vi har mer än 10-års erfarenhet av att hjälpa sälj, marknad och HR att arbeta mer digitalt för att nå ut till potentiella kunder och kandidater i Google och sociala medier. Läs mer