Avsändare är Nivide AB, Malmö. Genom att ange din e-postadress godkänner du att Nivide AB kan skicka e-postmeddelanden till dig, föra statistik av dina besök på nivide.se och marknadsföra relaterat innehåll till dig på andra webbplatser. Läs mer i vår sekretesspolicy.
Avsändare är Nivide AB, Malmö. Genom att ange din e-postadress godkänner du att Nivide AB kan skicka e-postmeddelanden till dig, föra statistik av dina besök på nivide.se och marknadsföra relaterat innehåll till dig på andra webbplatser. Läs mer i vår sekretesspolicy.
undvik de vanligaste misstagen när du annonserar i google och sociala medier
Det här dokumentet (ca 20 sidor) kommer att hjälpa dig att undvika de vanligaste misstagen som företag gör när de annonserar i Google och sociala medier som Facebook, Instagram och LinkedIn.
Du får dessutom tips på över 40 poddavsnitt i slutet av dokumentet som kommer att hjälpa dig att förbättra företagets digitala annonsering.
Innehållet i det här dokumentet kommer att hjälpa dig att:
- Förbruka er annonsbudget mer effektivt.
- Ta reda på hur du kan säkerställa att ni når den tilltänkta målgruppen på LinkedIn.
- Förbättra kvalitetsresultatet för dina sökord i Google Ads.
- Öka klickfrekvensen för dina annonser i Google Ads.
- Lära dig att förstå hur du kan utvärdera olika målgrupper när du annonserar på Facebook, Instagram och LinkedIn.
- Få tillgång till unika videoklipp som visar vanliga misstag i Google Ads, Meta Ads Manager och LinkedIn Campaign Manager.
- Och mycket, mycket mer!
Se videoklippet där Johan belyser ett av misstagen som nämns i boken. Hämta e-boken för att läsa om fler vanliga misstag som många svenska annonsörer gör i Google och sociala medier.
Bonusmaterial
”Så utvärderar du företagets digitala samarbetspartners”
Unikt material för dig som är VD eller marknadschef – få tips och råd för hur du väljer och utvärderar företagets digitala samarbetspartners.