Våra fem mest lästa artiklar under 2024

2024 närmar sig sitt slut och det är dags för oss att sammanfatta våra mest populära artiklar under året.

Så gör du en sökordsanalys med hjälp av ChatGPT

ChatGPT har varit på alla marknadsförares läppar och vi tog fram en artikel med tips och idéer för hur du kan använda verktyget när du gör en sökordsanalys 

Läs artikeln här

5 sätt som du kan använda ChatGPT för bättre digitala kampanjer

ChatGPT var ett populärt ämne i år – även på plats #2 hittar vi en artikel om ChatGPT och hur du använder verktyget för bättre kampanjer i Google och sociala medier.

Läs artikeln här

Se upp för falska meddelanden till sidadministratörer på Facebook

Meta verkar inte få ordning på alla spam-meddelanden till sidadministratörer som dyker upp i inkorgen. 

Det här är fortfarande ett problem och i artikeln lär du dig hur du identifierar de falska meddelandena.

Läs artikeln här

Så använder du Ahrefs för att förbättra företagets SEM

Det finns en mängd olika verktyg där ute som kan hjälpa dig att förbättra företagets sökmarknadsföring. 

I den här artikeln tittade vi närmare på det populära verktyget Ahrefs. 

Läs artikeln här

Så kan du fördela din digitala B2B-annonsbudget för 2025

I den här artikeln ger vi tips och råd kring hur du kan tänka kring fördelningen av din budget mellan olika kanaler, verktyg och metoder inför 2025. 

Läs artikeln här

vanliga misstag vid annonsering på facebook och instagram

Undvik de vanligaste misstagen när du annonserar på Meta.

Publicerat av:

Bild av Johan Åberg

Johan Åberg

Jag är VD och strateg på Nivide och här på bloggen ger jag tips och inspiration kring digital marknadsföring. Du kan även lyssna på mig i podden Digital kommunikation med Johan Åberg. Boka rådgivning

Fler artiklar och poddavsnitt

Sök

Anmäl ditt intresse

Fyll i formuläret så hör vi av oss när det finns nya datum tillgängliga.

Vi använder endast din information för att kontakta dig.

Om Nivide

Vi har mer än 10-års erfarenhet av att hjälpa sälj, marknad och HR att arbeta mer digitalt för att nå ut till potentiella kunder och kandidater i Google och sociala medier. Läs mer