Så använder du avvisningsfrekvens i Google Analytics

I det här podcastavsnittet pratar Johan om avvisningsfrekvens i Google Analytics och varför det är viktigt att ha koll på. Han berättar även hur du utvärderar dina trafikkällor och målsidor med hjälp av avvisningsfrekvens samt ger lite tips på hur du kan förbättra den.  

Lyssna här eller sök på ”Digital kommunikation med Johan Åberg” där du lyssnar på podcasts. Alla avsnitt hittar du här.

Publicerat av:

Caroline Edvardsson

Caroline Edvardsson

Digital Marketing & PPC-Specialist på Nivide.

Ställ en fråga till johan

Din fråga skickas direkt till Johans e-postadress och visas inte för någon annan.

Prenumerera på nya artiklar

Gör som över 4000 andra marknadsförare och få våra artiklar med tips och inspiration kring digital marknadsföring direkt till din inkorg.

Boka kostnadsfritt strategimöte

Vill du få nya perspektiv och inspiration kring hur företagets digitala annonsering kan utvecklas? 
Boka ett förutsättningslöst videomöte med vår VD och strateg Johan Åberg. 

Sök

Anmäl ditt intresse

Fyll i formuläret så hör vi av oss när det finns nya datum tillgängliga.

Vi använder endast din information för att kontakta dig.

Om Nivide

Vi har mer än 10-års erfarenhet av att hjälpa sälj, marknad och HR att arbeta mer digitalt för att nå ut till potentiella kunder och kandidater i Google och sociala medier. Läs mer