Möt en utveckling där fler spenderar mer tid digitalt

Hur har spelplanen förändrats under de senaste åren och hur möter vi en utveckling där kunderna spenderar allt mer tid i de digitala kanalerna? Hur kommer pandemin att påverka hur kunderna agerar i framtiden? 

I det här avsnittet bjuder jag på några tankar att reflektera kring under sommaren för att din sälj- och marknadsavdelning ska kunna vara fortsatt relevanta för era kunder även i framtiden.

Vilka digitala aktiviteter behöver din sälj- och marknadsavdelning komplettera med för att bearbeta kunden genom hela köpresan?

Publicerat av:

Johan Åberg

Johan Åberg

Jag är VD och strateg på Nivide och här på bloggen ger jag tips och inspiration kring digital marknadsföring. Du kan även lyssna på mig i podden Digital kommunikation med Johan Åberg.

Ställ en fråga till johan

Din fråga skickas direkt till Johans e-postadress och visas inte för någon annan.

Prenumerera på nya artiklar

Gör som över 4000 andra marknadsförare och få våra artiklar med tips och inspiration kring digital marknadsföring direkt till din inkorg.

Boka kostnadsfritt strategimöte

Vill du få nya perspektiv och inspiration kring hur företagets digitala annonsering kan utvecklas? 
Boka ett förutsättningslöst videomöte med vår VD och strateg Johan Åberg. 

Sök

Anmäl ditt intresse

Fyll i formuläret så hör vi av oss när det finns nya datum tillgängliga.

Vi använder endast din information för att kontakta dig.

Om Nivide

Vi har mer än 10-års erfarenhet av att hjälpa sälj, marknad och HR att arbeta mer digitalt för att nå ut till potentiella kunder och kandidater i Google och sociala medier. Läs mer