Podcast #116: Därför ska du inte använda funktionen Marknadsför inlägg

Använder ditt företag knappen ”Marknadsför inlägg” på Facebook istället för att använda Facebook Ads Manager när ni annonserar på Facebook och Instagram? Då finns det risk att ni inte får ut maximal effekt av er annonsering. 

I det här avsnittet pratar Johan mer om varför ni bör börja använda Facebook Ads Manager istället för knappen ”Marknadsför inlägg”.

Behöver ditt företag hjälp med er annonsering i sociala medier?

Hör av er till oss så bokar vi in ett kort videomöte för att diskutera ert behov. Skriv till oss på kontakt@nivide.se.

Publicerat av:

Bild av Johan Åberg

Johan Åberg

Jag är VD och strateg på Nivide och här på bloggen ger jag tips och inspiration kring digital marknadsföring. Du kan även lyssna på mig i podden Digital kommunikation med Johan Åberg. Skicka e-post

Om Nivide

Nivide är en digital byrå som hjälper dig som är marknadsansvarig att förenkla och effektivisera er digitala annonsering. Vi erbjuder komplett hantering av er annonsering i Google och sociala medier så att du kan fokusera på dina prioriterade arbetsuppgifter. Läs mer

Ställ en fråga

Har du en mer specifik fråga kring det här ämnet som rör er verksamhet? Bolla den med oss utan kostnad.

Prenumerera på nya artiklar

Avsändare är Nivide AB, Malmö. Genom att ange din e-postadress godkänner du att Nivide AB kan skicka e-postmeddelanden till dig, föra statistik av dina besök på nivide.se och marknadsföra relaterat innehåll till dig på andra webbplatser. Läs mer i vår sekretesspolicy.

De vanligaste misstagen i google ads

Läs om de vanligaste misstagen som marknadsavdelningar gör i Google Ads så att du kan undvika dem.

vanliga misstag vid annonsering på facebook och instagram

Undvik de vanligaste misstagen när du annonserar på Meta.

misstag som företag gör i linkedin campaign manager

Sänk kostnaderna och öka konverteringarna genom att undvika vanliga misstag i LinkedIns annonsverktyg.