[Podcast #20] Så använder du avvisningsfrekvens i Google Analytics

prenumerera på nya artiklar

Tips och inspiration för dig som arbetar med digital kommunikation. Vi skickar ca 3-4 artiklar om sociala medier, sökmarknadsföring och digital strategi varje månad. Du kan välja att avprenumerera när som helst. När du blir prenumerant godkänner du vår sekretesspolicy.

I det här podcastavsnittet pratar Johan om avvisningsfrekvens i Google Analytics och varför det är viktigt att ha koll på. Han berättar även hur du utvärderar dina trafikkällor och målsidor med hjälp av avvisningsfrekvens samt ger lite tips på hur du kan förbättra den.  

Lyssna här eller sök på ”Digital kommunikation med Johan Åberg” där du lyssnar på podcasts. Alla avsnitt hittar du här.

Om författaren

Caroline Edvardsson
Caroline Edvardsson
Digital Marketing & PPC-Specialist på Nivide.
DELA INLÄGGET
Dela på facebook
Dela på twitter
Dela på linkedin
Dela på email

Vill du ha ett kostnadsfritt förslag?

Vill du ha ett kostnadsfritt förslag eller mer information om hur vi kan hjälpa ditt företag med frågor som dessa? Skriv till oss på kontakt@nivide.se så återkommer vi inom en arbetsdag för att boka in ett kort telefonsamtal där vi kan förstå ditt behov bättre. 

Liknande artiklar