Så använder du UTM-taggning för bättre uppföljning

I veckans avsnitt berättar Johan om hur du använder s.k. UTM-taggning för att få bättre uppföljning av företagets digitala kampanjer.

Lyssna här eller sök på ”Digital kommunikation med Johan Åberg” där du lyssnar på podcasts. Alla avsnitt hittar du här.

Skrivet av:

Caroline Edvardsson

Caroline Edvardsson

Digital Marketing & PPC-Specialist på Nivide.

Boka kostnadsfri rådgivning

Ta reda på hur företagets digitala annonsering kan bli ännu bättre. Boka kostnadsfri rådgivning med vår VD och strateg Johan Åberg.

Boka kostnadsfritt strategimöte

Vill du få nya perspektiv och inspiration kring hur företagets digitala annonsering kan utvecklas? 
Boka ett förutsättningslöst videomöte med vår VD och strateg Johan Åberg. 

Sök

Anmäl ditt intresse

Fyll i formuläret så hör vi av oss när det finns nya datum tillgängliga.

Vi använder endast din information för att kontakta dig.

Om Nivide

Vi har mer än 10-års erfarenhet av att hjälpa sälj, marknad och HR att arbeta mer digitalt för att nå ut till potentiella kunder och kandidater i Google och sociala medier. Läs mer