Tre sätt att skapa content utan en blogg

Du behöver inte skriva en blogg för att skapa bra content till företagets sociala medier.

I det här avsnittet ger Johan tre exempel på andra typer av content som du kan skapa och dela till dina kunder.

Lyssna här eller sök på ”Digital kommunikation med Johan Åberg” där du lyssnar på podcasts. Alla våra avsnitt hittar du här.

Publicerat av:

Caroline Edvardsson

Caroline Edvardsson

Digital Marketing & PPC-Specialist på Nivide.

Ställ en fråga till johan

Din fråga skickas direkt till Johans e-postadress och visas inte för någon annan.

misstag som företag gör i linkedin campaign manager

Mer tips och inspiration

Fler blogginlägg

Boka kostnadsfritt strategimöte

Vill du få nya perspektiv och inspiration kring hur företagets digitala annonsering kan utvecklas? 
Boka ett förutsättningslöst videomöte med vår VD och strateg Johan Åberg. 

Sök

Anmäl ditt intresse

Fyll i formuläret så hör vi av oss när det finns nya datum tillgängliga.

Vi använder endast din information för att kontakta dig.

Om Nivide

Vi har mer än 10-års erfarenhet av att hjälpa sälj, marknad och HR att arbeta mer digitalt för att nå ut till potentiella kunder och kandidater i Google och sociala medier. Läs mer