Utveckla ert arbete kring företagets digitala annonskampanjer

Vi erbjuder dig som VD eller marknadschef ett bollplank för att utveckla företagets arbete kring digital annonsering eller för att du ska bli en ännu bättre beställare gentemot dina digitala samarbetspartners.

Så här fungerar det

Vi vänder oss till dig som inte arbetar hands-on med företagets digitala annonsering men som vill få en bättre förståelse för hur era digitala annonskampanjer presterar i kanaler som Google, Facebook, Instagram och LinkedIn och hur ni kan arbeta för att förbättra dem.

Till din hjälp har du Johan Åberg som är VD och grundare på Nivide. Johan har över 15-års erfarenhet av digital marknadsföring och har under åren hjälp företag som Findus, Atea, Wihlborgs, Skanska, Gleerups, Toyota, Schneider Electric, Sydsvenska Handelskammaren, Bona, OKI och många fler att förbättra sin digitala närvaro.

Johan Åberg är en av Sveriges mest frekventa skribenter kring ämnen som digital marknadsföring och hans blogg här på Nivide har vid flertalet tillfällen blivit utsedd till ”Årets företagsblogg”. Det går även att lyssna på Johan i podden ”Digital kommunikation med Johan Åberg”.

Vi ger dig stöd och rådgivning som anpassas utifrån dina behov:

Analys av befintliga annonsering

Vi gör en analys av er befintliga annonsering och identifierar förbättringspotential.

Tolka resultatet av kampanjerna

Vi hjälper dig att bli ännu bättre på att tolka resultatet av era befintliga kampanjer. Vad betyder egentligen siffrorna och är de bra eller dåliga?

Bedöma medarbetares digitala kompetens

Vi hjälper dig att bedöma dina medarbetares digitala kompetens kring annonsverktygen och ger förslag på kompetensutveckling som är anpassat för den enskilda individen.

När du kontaktar oss bokar vi in ett digitalt möte för att förstå dina förutsättningar och få en bättre förståelse för var ni  står idag och vad du vill åstadkomma.

Här är några olika scenarion som vi kan hjälpa dig med:

  • Ni annonserar i kanaler som Google, Facebook, Instagram och LinkedIn idag men är osäkra på vilken effekt det ger eller hur ni kan ta er annonsering till nästa nivå.
  • Det saknas en etablerad digital annonsstrategi och ni har behov att få stöd i att komma igång med annonsering i Google, Facebook, Instagram eller LinkedIn.
  • Ni vill ha ”nya ögon” och en 2nd-opinion på era befintliga digitala annonskampanjer – även om ni har en ambition att fortsätta arbeta med er befintliga samarbetspartner.
  • Du vill bli en bättre beställare gentemot era samarbetspartners och kunna ställa rätt frågor och kunna dra bättre insikter från det rapportmaterial som finns att tillgå.
  • Du är i behov av ett externt bollplank i arbetet med era digitala annonskampanjer.

 

Vill du veta mer om hur ett upplägg hade kunnat se ut för dig? Kontakta Johan på johan.aberg@nivide.se eller fyll i formuläret nedan så hör han av sig inom en arbetsdag för att boka in ett kort möte.

Det låter intressant. Kontakta mig gärna!

Vi erbjuder dig som VD eller marknadschef ett bollplank för att utveckla företagets arbete kring digital annonsering eller för att du ska bli en ännu bättre beställare gentemot dina digitala samarbetspartners.

Vi vänder oss till dig som inte arbetar hands-on med företagets digitala annonsering men som vill få en bättre förståelse för hur era digitala annonskampanjer presterar i kanaler som Google, Facebook, Instagram och LinkedIn och hur ni kan arbeta för att förbättra dem.

Till din hjälp har du Johan Åberg som är VD och grundare på Nivide. Johan har över 15-års erfarenhet av digital marknadsföring och har under åren hjälp företag som Findus, Atea, Wihlborgs, Skanska, Gleerups, Toyota, Schneider Electric, Sydsvenska Handelskammaren, Bona, OKI och många fler att förbättra sin digitala närvaro.

johan åberg nivide

Johan Åberg är en av Sveriges mest frekventa skribenter kring ämnen som digital marknadsföring och hans blogg här på Nivide har vid flertalet tillfällen blivit utsedd till ”Årets företagsblogg”. Det går även att lyssna på Johan i podden ”Digital kommunikation med Johan Åberg”.

Vi ger dig stöd och rådgivning som anpassas utifrån dina behov:

  • Vi gör en analys av er befintliga annonsering och identifierar förbättringspotential.
  • Vi hjälper dig att bli ännu bättre på att tolka resultatet av era befintliga kampanjer. Vad betyder egentligen siffrorna och är de bra eller dåliga?
  • Vi hjälper dig att bedöma dina medarbetares digitala kompetens kring annonsverktygen och ger förslag på kompetensutveckling som är anpassat för den enskilda individen.

När du kontaktar oss bokar vi in ett digitalt möte för att förstå dina förutsättningar och få en bättre förståelse för var ni  står idag och vad du vill åstadkomma.

Här är några olika scenarion som vi kan hjälpa dig med:

  • Ni annonserar i kanaler som Google, Facebook, Instagram och LinkedIn idag men är osäkra på vilken effekt det ger eller hur ni kan ta er annonsering till nästa nivå.
  • Det saknas en etablerad digital annonsstrategi och ni har behov att få stöd i att komma igång med annonsering i Google, Facebook, Instagram eller LinkedIn.
  • Ni vill ha ”nya ögon” och en 2nd-opinion på era befintliga digitala annonskampanjer – även om ni har en ambition att fortsätta arbeta med er befintliga samarbetspartner.
  • Du vill bli en bättre beställare gentemot era samarbetspartners och kunna ställa rätt frågor och kunna dra bättre insikter från det rapportmaterial som finns att tillgå.
  • Du är i behov av ett externt bollplank i arbetet med era digitala annonskampanjer.

Vill du veta mer om hur ett upplägg hade kunnat se ut för dig? Kontakta Johan på johan.aberg@nivide.se eller fyll i formuläret nedan så hör han av sig inom en arbetsdag för att boka in ett kort möte.

Det låter intressant. Kontakta mig gärna!

Om Nivide

Vi erbjuder professionell hjälp med att analysera och effektivisera företagets annonsering i kanaler som Google, Facebook, Instagram och LinkedIn. Läs mer

Anmäl ditt intresse

Fyll i formuläret så hör vi av oss när det finns nya datum tillgängliga.

Vi använder endast din information för att kontakta dig.