2024 närmar sig sitt slut och det är dags för oss att sammanfatta våra mest populära artiklar under året.
Så gör du en sökordsanalys med hjälp av ChatGPT
ChatGPT har varit på alla marknadsförares läppar och vi tog fram en artikel med tips och idéer för hur du kan använda verktyget när du gör en sökordsanalys
5 sätt som du kan använda ChatGPT för bättre digitala kampanjer
ChatGPT var ett populärt ämne i år – även på plats #2 hittar vi en artikel om ChatGPT och hur du använder verktyget för bättre kampanjer i Google och sociala medier.
Se upp för falska meddelanden till sidadministratörer på Facebook
Meta verkar inte få ordning på alla spam-meddelanden till sidadministratörer som dyker upp i inkorgen.
Det här är fortfarande ett problem och i artikeln lär du dig hur du identifierar de falska meddelandena.
Så använder du Ahrefs för att förbättra företagets SEM
Det finns en mängd olika verktyg där ute som kan hjälpa dig att förbättra företagets sökmarknadsföring.
I den här artikeln tittade vi närmare på det populära verktyget Ahrefs.
Så kan du fördela din digitala B2B-annonsbudget för 2025
I den här artikeln ger vi tips och råd kring hur du kan tänka kring fördelningen av din budget mellan olika kanaler, verktyg och metoder inför 2025.